Organisatie van een incentivereis? De voorbereiding start nu!

Van idee naar beleving

De zomer is in aantocht. Dan denk je waarschijnlijk vooral aan zonnige oorden en niet aan het koele, hoge Noorden. Toch is dat precies waar ik nu je aandacht voor wil vragen. Lapland is voor velen een bucket list bestemming. Ook voor mij stond deze bestemming zo’n tien jaar geleden hoog op mijn lijstje. Toen ik er eenmaal was geweest, stond vast dat ik vaker naar dit magische gebied wilde afreizen. En dat niet alleen: ik wilde er veel meer mensen mee kennis laten maken. Dit resulteerde in GoLapland, incentive- en groepsreis specialist voor reizen boven de (Noord) poolcirkel. Voor jezelf en je team, als incentive bestemming voor je resellers of als traktatie voor je meest loyale klanten en relaties.
 

De voorbereiding start nu

Waarom vertel ik je dit juist nu? De beste reisperiode voor een Lapland reis is december tot en met maart. In deze periode heb je ook het meeste kans om het prachtige noorderlicht te aanschouwen. Kies je Lapland als bestemming van je incentive- of groepsreis, dan is het belangrijk om op tijd te beginnen met de organisatie ervan. Juist omdat dit zo’n uniek bestemming is, kan de beschikbaarheid van vluchten en hotels beperkt zijn. Start daarom zeker zo’n zes maanden van te voren. Wil je eind van dit jaar of begin volgend jaar naar Lapland, dan is dit dus de tijd om te beginnen met de voorbereidingen en voorpret.   
 

Ervaar Lapland

Wat Lapland zo bijzonder maakt? Dat kun je niet uitleggen, dat kun je alleen maar beleven. Bekijk voor een voorproefje hier de filmcompilatie van onze laatste reis naar Zweeds Lapland. Of ga direct naar de website van GoLapland en klik hier. Graag tot in Lapland!

Omdat beelden meer zeggen dan 1.000 woorden…
Bekijk hieronder de filmcompilatie >>

Wil je meer weten betreffende de mogelijkheden voor een (team) incentivereis, neem dan gerust vrijblijvend contact met mij op.

Direct meer weten:

Bel met WYT_: +31 (0)13 8000 223
Mail met WYT_: explore@wyt.nl

In de afgelopen tien jaar hebben we meer dan 300 bijzondere reizen en evenementen georganiseerd en de toekomst ziet er zonnig uit. Aan alle kanten merken we dat het vertrouwen in de economie weer toeneemt. Organisaties richten hun blik weer naar buiten en investeren in de markt, hun relaties en vooral in hun eigen mensen. We willen weer! En voor ons betekent elke reis: we mogen weer!

Bekijk hier een greep uit ons portfolio.
Lees hier wat klanten over ons te zeggen hebben.