Copyright 2024 Wyt incentive travel & business events
Het aangename met het nuttige combineren door social activities.
incentive travel & business events

EMEA meeting, resultaatgericht verbinden in Rome

Resultaatgerichte, zakelijke evenementen

Ook resultaatgerichte, zakelijke evenementen geeft Wyt meerwaarde met verbindende activiteiten en energizers om weer in de flow te komen. Geen lopend buffet, maar inspirerend brainfood. Het aangename met het nuttige combineren door social activities.

Grass Valley is een bedrijf dat media apparatuur maakt voor live televisie. Eén keer per jaar vindt een EMEA salesmeeting plaats op een voor iedereen geschikte locatie. Belangrijk aan deze bijeenkomst is om elkaar fysiek te zien, bij te praten en kennis te delen. Vroeger bestonden deze bijeenkomsten uit drie dagen in meetings zitten. Dus luisteren naar kennis en daarna wat drinken. Wyt heeft daar een andere blik op geworpen. Door niet met z’n allen alleen maar in een vergaderruimte te zitten, maar de doelen op een andere manier te bereiken.

Evenement
EMEA sales meeting
Locatie
Rome, Italië
Groepsgrootte
82
Aantal dagen
3

Brainstormen tijdens het pasta koken

Zo organiseerde Wyt voor Grass Valley een meeting in Rome, met een bezoek aan het Colosseum. Een workshop pasta koken (en eten) bleek effectiever als het gaat om verbinden en brainstormen, dan een luxe diner. Samen op pad gaan en samen iets doen levert meer op dan in een zaaltje naar elkaar te luisteren. Het is belangrijk om het fijn te hebben als mensen fysiek samen zijn, want na afloop thuis voelen ze zich meer vertrouwd om contact op te zoeken, kennis te delen en elkaar zo te versterken. Door andere activiteiten te doen kan een ‘blauwe’ meeting dus zorgen voor verandering en verbinding.

Wyt begrijpt wat we bedoelen, wat we zoeken en ziet enkel uitdagingen. Dat is de reden dat we onze meerdaagse incentives in het buitenland telkens weer terug komen bij Wyt. De ervaring die we met Wyt hebben, konden we bij andere bureaus niet terugvinden. Daarnaast is Jeroen is easy going, toegankelijk, perfectionistisch, heeft een goed luisterend oor, is klantgericht, creatief, maar ook realistisch. Wijzigingen die op het laatste moment doorgevoerd in het programma, het aantal gasten, de verzorging, etc. is geen probleem. Altijd check, check, double check! Het moet en zal perfect zijn. Het is fijn dat je weet dat elk verzoek tot in de puntjes wordt verzorgd. En bijdraagt aan wat wij voor ogen hebben. (Linda Hoorn)

Wyt begrijpt wat we bedoelen, wat we zoeken en ziet enkel uitdagingen. Dat is de reden dat we met onze meerdaagse incentives in het buitenland telkens weer terug komen bij Wyt.

- Linda Hoorn, Grass Valley -